
Keeruline lihtsaks.
Loome digitaalseid lahendusi, mis lihtsalt toimivad - ilma liigse mürata.
UX/UI disain
Meie fookuses on kasutajakogemus ja selged lahendused, mitte lihtsalt ilus pilt. Keerulised süsteemid on meie cup of tea. Aga oskame palju muudki.
Tuleme appi - olgu selleks täiesti uus toode, üksik funktsioon või olemasoleva lahenduse värskendus. Ja viime su idee kiiresti sulle vajalikule tasemele.
Pakume täpselt sellist tuge, nagu sinu projekt vajab – olgu selleks üks disainer, terve meeskond või kiire konsultatsioon.
Mõned projektid on portfoolios avalikult nähtaval, mõned pärlid peidavad end leti all - tuleb vaid osata küsida.
Mida me disainime?
Kuidas saame sind aidata?
Meie tugevus on teha keerulised süsteemid lihtsaks ja arusaadavaks. Ning tänu laiale kogemuste pagasile ei pea me jalgratast uuesti leiutama - teame täpselt, mida teeme, isegi uutes olukordades.
Meie disainiprotsess on nagu hästi koostatud retsept: selge, läbimõeldud ja paindlik. Tavaliselt alustame disainibriifist, analüüsime ning liigume kiiresti esialgse kavandi juurde. Disainime. Testime. Ja täiustame, kuni lahendus vastab nii sinu ärivajadustele kui ka kasutajate ootustele.
Pole vahet, kas arendad lahendust teistele ettevõtetele (B2B), lõppkasutajatele (B2C) või avalikule sektorile (B2G) - hea disain loob alati mõõdetavat äriväärtust.
Mida disain annab sinu ärile:
- Kiirendab ja lihtsustab tööprotsesse. Vähem käsitööd ja rohkem automatiseeritud lahendusi.
- Ühtne kasutajakogemus igas seadmes. Läheneme mobile first põhimõttel, kus tarvis.
- Parandab kliendikogemust.
- Vähendab inimlike eksimuste teket ja parandab andmete kvaliteeti.
- Olla tööprotsessides paindlikum ja skaleeritavam. Toode kasvab koos äri muutuvate vajadustega.
Sageli on vähem hoopis rohkem. Aitame kujundada selge strateegia, mis ühendab ärieesmärgid ja kasutajakogemuse. Iga digitaalne lahendus võiks pakkuda eelkõige head funktsionaalsust. Esimese konsultatsiooni või disainiauditi saame tavaliselt pakkuda juba paari päeva jooksul.
- UX audit ja kasutajakogemuse analüüs
- Ärikonsultatsioonid ning ärianalüüs
- UX/UI strateegia ja kasutajateekonna kaardistamine
- Kasutajauuringud ja kasutatavuse testimine
- Konkurentide ja turu analüüs
- Ligipääsetavuse audit ja parandused (WCAG)
- Disainiprotsesside ja töökorralduse konsultatsioon
Loome ja rakendame disainisüsteeme, mis aitavad sinu meeskonnal kiiremini ja kvaliteetsemalt töötada. Iga organisatsioon on erinev, seetõttu läheneme süsteemide loomisele alati vastavalt sinu vajadustele. Kasutame tuntud ja tõhusaid tööriistu nagu Figma, Storybook ja Zeroheight, mis tagavad süsteemide hea dokumenteerimise ja lihtsa kasutamise.
- Disainisüsteemi loomine ja rakendamine
- Olemasoleva disainisüsteemi audit ja täiustamine
- Disainisüsteemi dokumenteerimine (nt Zeroheight)
- Disaini ja arenduse ühendamine (nt Storybook)
- Disainisüsteemi haldamine ja arendamine (nt Figma ja Zeroheight)
- Teenusedisain
- Disainjuhtimine
- UX copywriting ja sisustrateegia
- Bränding ja visuaalne identiteet
- Töötoad ja koolitused
Lõpptulemused räägivad enda eest
Meliva ökosüsteem
meliva.ee- Eelanalüüs
- UX/UI disain
- Prototüüpimine
- Kasutatavuse testimine
- Disainisüsteem
Peamine ülesanne on olnud koondada kõik erinevad rakendused üheks terviklikuks ökosüsteemiks, mis oleks lõppkasutajale informatiivne, mugav ja usaldusväärne.
Mis sai loodud?
- Ärikliendi ja erakliendi iseteenindussüsteemid, mis võimaldavad kasutajatel hallata oma terviseteenuseid ja -andmeid ühes kohas
- Hambaravi ja erakliendi broneerimissüsteemide loomine ning sidumine üheks süsteemiks, mis lihtsustavad arstiaegade broneerimist ja parandavad teenuste kättesaadavust
- Haldusliides Meliva enda töötajatele
- Koduleht
- Disainisüsteemi loomine, mis tagab ühtse visuaalse identiteedi ja komponentide korduvkasutuse kõikides platvormides, aidates kaasa tõhusamale arendusele ja hooldusele.
Projektis kasutasime tööriistu Figma ja Storybook, mis toetasid disainiprotsessi ja arenduse sujuvat elluviimist. Kodulehelt on avalikult kättesaadavad broneerimisüsteemid ja erakliendi iseteenindus.
REMIS infosüsteem
bitweb.ee/blog/remis-casestudy
- Ärianalüüs
- UX/UI disain
- Prototüüpimine
- Kasutatavuse testimine
- Disainisüsteem
REMIS ehk ressursimahukate sündmuste planeerimise infosüsteem, mis on peamiselt loodud Politsei- ja Piirivalveametile kuid võimalik kasutada ka teistes avaliku sektori asutustes (Päästeamet, Kaitseliit, Kiirabi jne).
Süsteem võimaldab planeerida nii inimressurssi kui ka esemeid ja materjali, toitlustust, majutust ning transporti. Lisaks võimaldab süsteem planeerida sündmuse, asjade ja isikute paiknemist kaardil. Kaart võimaldab luua ja hallata mitmeid erinevaid kihte ning lisada erinevat tüüpi objekte kihtidele.
Lisaks toetab süsteem logistikute tööd ning võimaldab näha tellimuste arengut ning vajadusel tellimusi hallata. Süsteemi on kaasatud ka kolmandad osapooled, kes tellimusi täidavad. Selliselt jääb ära süsteemiväline e-posti teel eraldiseisev suhtlus ning tellimuse täitja saab kõige värskema info otse REMIS-est.
Kogu suursündmuste planeerimise süsteem on üles ehitatud moodulite põhimõttel. Mooduleid saab vastavalt kasutajaõigustele vajadusel kinni keerata. Iga mooduli alla kuuluvad omakorda alam-vaated, mis on samuti avatud vastavalt kasutajaõigustele. Iga moodul oli omakorda mahukas eraldiseisev osa ning mille loomisel kaasati vastava osakonna isikuid või partnereid.
REMIS analüüsi ja prototüübi valmimist toetas Euroopa Regionaalarengu Fond
Loe prototüübi kohta ja vaata disaini lähemalt case study-st.
TEDI disainisüsteem
tedi.tehik.ee- Library
- Open-source
- Agiilne tarkvaraarendus
- Front-end
- Disainisüsteem
TEDI ehk TEHIKu Disainisüsteem on kontseptsioon, mis sisaldab endast infosüsteemide prototüüpide jaoks vajalikke Figma disainikomponente ja front-end arenduse jaoks vajalikke arenduskomponente.
Kõik see on kenasti pakendatud äriprotsessi, mis hoiab disaini ja arendust omavahel sünkroonis, ei lase tekkida vigu ja möödarääkimisi ning kõigele lisaks lahendab ära automaatselt ligipääsetavuse ja kvaliteediga seotud probleemid, mis infosüsteemi arenedes tekkida võivad.
Me teame hästi, et infosüsteemide arendus on sageli nagu liblika efekt – tiivalöök ühes kohas võib põhjustada tornaado teisel pool. Selle tõttu tehes teadlikult ära mõned tööd ja liigutused varasemas staadiumis, hoiab see hilisemas etapis kokku palju inimtunde suhtlemist ja arutlemist.
Arendajatel on kasutada Reacti ja Angulari library ehk teek, mille kasutusele võtmisel on võimalik arendada rakendus visuaalselt samasuguseks, nagu disainer prototüübis loonud on. Seda kõike ilma, et peaks detailidesse minema ja komponente algusest kujundama. See kõik on lihtsalt juba sinu jaoks ära tehtud.
TEDI on open-source, mis tähendab, et sellesse panustajaid on palju. Meie ülesandeks on olla selle community maintainer'id ehk lihtsamalt öeldes koordineerida, et kõik panustajad liiguksid õiges ja sobivas suunas. Loomulikult panustame sinna ise ka väga suurel määral.
Minukarjäär
minukarjaar.ee- UX/UI disain
- Prototüüpimine
- Kasutajauuringud
- Kasutatavuse testimine
Minukarjäär on karjääriinfo veebileht, mis pakub laialdast teavet eneseanalüüsi, õppimise ja koolitusvõimaluste kohta. Eelkõige noortele suunatud platvorm on loodud mobiilipõhise lähenemisviisi alusel ning on ümberlülitatav tumedale režiimile.
Sarnaselt agiilsele arendusele, näitasime ka disainis igal nädalal valminud lahendust tellijale ning arutasime selle üheskoos läbi. Visuaalsest pildist tekkis alati uusi ja häid ideid, mille plaani võtsime ning järgmiseks tähtajaks ellu viisime.
Meie disainiprotsessi lahutamatu osa on kasutajatestimine. Seekord viisime kasutatavuse testid läbi erinevas vanuses õpilaste seas.
Kui olime kasutajateekonna ning -mugavuse paika saanud, keskendusime kasutajaliidese visuaalsele disainile. Arenduse lõppfaasis teostasime design review, kus hindasime juba arendatud disaini ning tõime välja probleemid, mis võisid arenduse käigus tähelepanuta jääda.
MinuKarjäär pälvis Kuldmuna 2023 konkursil Digiteenuse ja rakenduse kategoorias pronksmuna auhinna.
Kliendid on rääkinud
Kõik algab küsimusest.
Ja meil on vastuseid. Või vähemalt väga häid lisaküsimusi. Kirjuta, helista või astu läbi.

Loe blogist, mida mobiilivaate disainis vältida
Mobiilivaade on muutunud enim kasutatavaks interneti kasutamise viisiks veebisisu tarbimisel.
See rikastab oluliselt veebi kasutamise mugavust, kuid mitmed disainielemendid võivad mobiilis kasutajakogemust hoopis halvendada.
Loe ja saada teada, millist nelja komponenti mobiilivaate disainis vältida.